Köttbullar

I skulle va snäll o göra köttbullar till mig igår.. hahahha säger jag bara.. vad hände?? hahahha.... hon tog alldeles för myk ströbröd o massa annat gojs så där va ju knappt någon köttfärs.. när hon sen skulle steka dem fastna de bara i stekpannan o där står I som ett frågetecken.. haha hon ba
- jag e jätteduktig på att göra köttbullar jag fattar ingenting..
haha.. som jag garva... sen smaka de ju inte direkt gott iheller.. de ba föll i sönder i munnen o va helt mjuka.. usch va äckligt det va men tanken va ju god=)
Hon säger hon måste få en chans till o visa att hon faktiskt kan göra köttbullar men jag vettetusan om jag vågar ge henne den chansen..;) hehe nä jag vet att hon är duktig för hon o jag har gjort köttbullar ihop förr.
Ba så roligt hon skryter hela dagen om hur duktig hon e på att göra köttbullar så blir det ba pannkaka av allt.. haha..

här e en bild på I´s misslyckade köttbullar som ser ut som.. ja va det nu ser ut som.. haha=)image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0