LISTAN!

Här kommer en då & sen lista jag hitta på en blogg. Tyckte den va lite skoj o kul om andra osså kopierar den o gör en egen. =)



För 5 år sedan...
Ladda jag för fullt för studenten och balen. Fest varje dag=) Pajjade rösten efter studenten=/
Skulle fylla 19 o hade träffat M som jag va så kär i.

För 3 år sedan...
Bodde jag i England 6 månader och jobbade som bartender på Rudis. Träffade massa roliga människor men jobbade VÄLDIGT myk. Fick mig en ny "bror", T som alltid ställde upp för mig.
Åkte osså till Gran Canaria med min I o M följde osså med i slutspurten. Jobbade även där som bartender och festade varje dag, vilket inte va så bra för min lever=/ Men skoj hade jag. Best time of my life. Vänner för livet skaffade man där nere. Vill ni se bilder därifrån går ni in på http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=66227&section=myimagegalleries&journeyId=57831 o titta på alla våra 900 bilder vi har från den resan=) O funkar ej länken gå in på www.resdagboken.se och sök på aliasnamnet Annikagirly så kommer ni in på min profil=)

För 1 år sedan...
Levde jag med sambo o hund och försökte på mig ett vuxenliv. Jobbade på Team Active vilket sket sig totalt. Snacka om cp chef.

För 3 månader sedan..
Började jag mitt nya jobb på Hair Restoration Clinic. M köpte lgh och vi gjorde slut. (han flytta ej förrän i April dock)

Igår...
vaknade jag kl 15.00!! Käkade thai med J sen kollade jag,I,B o J på film.

Imorgon...
Inget planerat ännu men blir väl att jag träffar I eller kanske gör naglar på nån kund. Jag jobbar ju även mellan 10-19 så blir ej så myk annat på kvällen då.

Om 1 år..
Hmm, ja förhoppningsvis tjänar jag massor med pengar eller pluggar jag. Ej bestämt mig hur jag ska göra ännu. Hoppas väl kanske det finns nån pojk som tycker om mig men inget jag jäktar med=)
Tror jag har flyttat till en köpelgh om ett år. Skaffat en annan bil o börjat träna. (haha yeah right)




over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0