Magaluf!

Pratade med M idag o han fresta mig så myk att komma till Magaluf. Han sa att jag o I hade fått en lyxvecka men vip till alla ställen och gratis dricka o ja allt vi kan önska oss=) Åhhhhh varför va jag tvungen att ha 4000 i restskatt? Annars hade jag ju haft min resa där. =(
Hittat resor för ca 2000 tur o retur, flygstol då bara men S e ju där nere så vi kan säkert bo där. M sa vi kunde bo hos han men vettefan asså=) O om vi nu skulle få allt gratis behöver vi inte ha jättemyk pengar med oss.

JAG VIIIILLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


image181
Gammal bild från Gc, hehe, M what are u looking at  
O vafan har jag på mig,haha, största modemissen=) bjuder jag på=)


image182 


Vill åka o hälsa på, fan hade vatt så skoj!


Helt fastnat helt för WASA knäckebröds sandwich, den gröna ska det vara med creme cheese and chives, yummy!

Äter typ 1-2 om dagen, illa. Jag som skrev i mitt förra inlägg hur jag ville hålla vikten=) haha. typiskt mig. Men det e iof mörkt knäcke så kanske inte jätte onyttigt=)

 4 olika smaker finns det=)

 MUMS!!!!

image185

SÅ HIMLA GOTT!! =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0