MUMS

Kolla mina bilder på telefonen och ser jag tog bild på en drink jag fick på cardan, den va riktigt god. Ingen aning om vad som va i men smaka melon, riktigt god=) Jag va tydligen lite väl påverkad för jag har ingen aning jag tog denna bilden. Kom som en chock när jag kollade mobilen imorse, hehe.

image172


O nu till någe helt annat=) Faktikskt börjat använda mina glasögon igen, va ett tag sen, dont know why bara ej blitt av.
Så tog lte egobilder imorse för o visa er mina läsare hur lilla A ser ut i glasögon. Hehe.
Men  det e ju min blogg so why not lixom, får la lägga ut vad jag vill här eller hur?=) O ni som ej vill se behöver ej titta.
Haha sikken bitterfitta jag  e. Men så e det när allt bara går emot en. Undrar vad jag gjorde han där uppe eftersom han straffar mig nu?
Tur man har världens bästa vänner och bästa familjen ever. Ställer alltid upp, hade jag gjort utan min mamma o pappa? *kärlek*
O idag ställde min farmor o farfar upp o hjälpte mig med bilen o körde mig överallt. Jag ska nog ej klaga så myk men ibland känns det ba som att man vill ge upp. Lägga sig i sängen o skita i att gå upp. Ba ligga där o strunta i allt o alla. Men back to reality, funkar ju ej så.

Well nog snackat här kommer lite egobilder på en glasögonorm=)



Ser ju väldigt proffesionellt ut med två toffsar i huvet, haha NOT!! Tur det e bra folk här på jobb som en bryr sig hur man ser ut=) N har sagt att jag får ha vad jag vill ba jag ej har håliga jeans=) Så skönt o slippa se så himla viktig ut alltid=)

Nu ska jag faktiskt gå ut med mitt hunddagis här på jobb sen ska det städas. Här ser ut som fan o jag vill ej jobba i denna miljön så då tar jag tag i det o städar själv, har ju inget annat för mig direkt=) Ganska tomt på folk i lasern idag till ikväll så e det full rulle, som vanligt=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Cam

Hmmmmmm, så fick man reda på att skitungen varit i El Stockholmo utan att visitera vackra Playa del Rissne............FYYYY!!!!!!

2008-05-21 @ 07:38:34
Postat av: annika

jag vet.. ILLA!! nästa gång.. PROMISE!!!

2008-05-21 @ 10:49:58
URL: http://annikaokenzo.blogg.se
Postat av: Camilla

Fattar jag väl att du inte prioriterar att hälsa på pensionärsföreningen...........hehe

2008-05-21 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0