Nagelmastern=)

Har väldigt myk naglar nu, så jäkla bra!
Behöver verkligen pengar och det är ju skoj o bygga naglar. Hade iof kunnat ha lite mer ögonfransar då det går lite snabbare och då hade jag kunnat ha mer än 1 på en dag, naglarna tar ju så lång tid att jag kan ej ha mer än 1 per dag. Hade fått sitta uppe till kl 12 annars, det pallar jag inte=)

Gjorde på H igår men tog inga bilder då hon osså ville ha en sån söt blomma jag gjorde på N för nån vecka sen. H ska ju på bal på torsdag så vi gjorde blomman i samma färg som hennes klänning. Hon har ju även 2 stora blommor på klänningen så det passa ju utmärkt. Hoppas ba hon ej bryter nån ikväll på hennes combat träning=)

Ikväll blir det L som ska få fina bal naglar. Blir ju bara franskt denna veckan då det e balen o sen torsdag e det S som ska göra naglar till hennes bröllop:)
Lite tråkigt o bara göra fransk men men kundernas val=)

Hmm kommer ej på mer o skriva, maybe later..

*tjing*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0