Naglar o fransar=)

Igår fixa jag både mina ögonfransar och naglar. Blev jättefint=)
Så nu känner jag mig fresh igen och kan börja tänka på helgens kommande bravader. =)

Lägger in bilder så får ni tycka till .. gillar ni det? E jag inte duktig;) ?


image126
image127
Mina fina ögonfransar *blink*

image128image129
image130image131
Hmm tycker inte bilderna blev så bra men har iallafall lagt på rosa glitter med svart glitterrand. Valde att lägga på mina egna naglar denna gången så de e bara förstärkta utan tipp o de känns jättekorta (jämnfört med vad jag brukar ha.) Men men de växer ju ut så fort så får ba ta o vänja mig. =)


Kommentarer
Postat av: sara moune

gud va snyggt de blev!! så jo visst e du duktig ;))vad e de för ögonfransar? e de induviduals eller en kort strip lash? jätte snyggt xoxo

2008-05-16 @ 04:22:21
URL: http://www.saramoune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0