Nails again

Jaha då slet man efter arbetstid igen. Igår gjorde jag naglar på N och här e resultatet:

image132

Hur gulligt blev det inte (?) med blomman jag gjorde av stenar i olika former o la under gelen. Sommrigt o fräsht=)



Hann ej äta någon frukost imorse, som om jag brukar äta frulle annars, haha.
Iallafall va jag inne hos N på konditoriet o köpte mig en BULLE MED BULLE, kommer ni ihåg när man va liten, alltid käkade man bulle med bulle. Kostade en femma på konditoriet på Elinbergcentrat, så man hade alltid med en tia till skolan, 1 femma till bulle m bulle och 1 femma till bussen hem. Ibland när man bara fått 1 femma hemifrån köpte man en bulle m bulle istället för att ta bussen hem, då gick man hem, haha. Det va tider det=)

Köpte även den nya ramlösan jordgubb & lime, mums va god den va. Nya favoriten=)

image133

Kommentarer
Postat av: Angelica

lite nyfiken på vad du tar för att göra naglar, har sett bilderna du lagt upp här och jag tänkte göra det inför studenten och du verkar väldigt duktig.

2008-05-22 @ 18:20:33
Postat av: annika

Tack för komplimangeen=) tar 250 för fransk=)
hör av dig om du e intresserad=)

2008-05-23 @ 14:51:35
URL: http://annikaokenzo.blogg.se
Postat av: Angelica

Jo jag är absolut intresserad, vettigt pris och du verkar som sagt väldigt duktig, var ska jag höra av mig för att se ett datum som passar dig?

2008-05-23 @ 16:22:46
Postat av: annika

jag mailade dig på den adressen du skrivit in här på bloggen det e kanske ingen mail du använder?
annars så maila mig [email protected]

2008-05-24 @ 10:24:31
URL: http://annikaokenzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0