ny klänning o skor

Idag hittade jag en gul sommarklänning i garderoben jag aldrig användt. Blev jättefint med svarta leggings då det är lite väl kallt att gå i bara klänning, speciellt här nere vid havet, blåser satan i det här.


image134image135


Skorna köpta jag faktiskt på Ellos, förvånad?=)
Tyckte de va jättesöta o lite tuffa.

image136image137

Gud va fint det är när man fotar sig själv i spegeln. *not*=)
Men ni måste erkänna min spegel har väldigt vacker kant;) eller ram heter det kanske?

Titta där ser man ju även min fina tatuering (en av många) på ankeln=) För er som ej sett den, här e en zoomad bild=)

image138




Nä om man skulle ta o jobba lite. Ganska lite folk här idag men fick lite att renskriva av N så det e bra, annars kan det bli dödens tråkigt o sitta här.

Tjing

Kommentarer
Postat av: jenny

söt klänning!

2008-05-16 @ 12:44:21
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Em-pem

Tävling! Vill du vinna ett nagellack från Nivea värde c.a 100kr? Superenkelt. Det ända du behöver göra är att lämna en kommentar i mitt inlägg som heter "tävling" LYCKA TILL

2008-05-16 @ 12:50:52
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0