OTH & Gossip

Kollade på två av mina favorit serier, One Tree Hill och Gossip Girl, igår kväll.
Som vanligt börjar jag ju böla men brukar ju alltid va sorgligt på slutet men dessa avsnitten va de sorgliga från början så där satt jag i min säng, laptopen i knät o grät, Haha.

Här e lite från det senaste avsnittet av OTH, SÅ NI SOM FÖLJER DET I SVERIGE & INTE VILL VETA VAD SOM HÄNDER TITTA EJ!!!!!!!! så nu har jag varnat så tittar ni får ni skylla er själva=)
 


När ska Lucas o Peyton bli ihop igen??vad hände lixom? hatar denna scenen...=(


 

image117
PERFECT COUPLE!!!


image118
Hur snygg e nu inte han då??? GRRR!!!! GIVE ME!


Sista delen av det senaste avsnittet Gossip för er som vill se.. så himla spännande... LÄNGTAR till nästa avsnitt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0