Rix Fm

Guuuuuud va jag e trött på Rix Fm o hur de tjatar sönder låtarna.. Hör nog samma låtar typ 6 ggr i timmen känns det som. Man tröttnar ju på låtarna innan man hunnit tycka om dem.

Varför har vi inte NRJ, de har så bra musik juhe. =( Kan inte ha radion på datorn iheller för alla klickljud o skit hörs. E man inne på stylesearch tex har de nått jävla ljud när nån skriver nått nytt inlägg.. ostörigt.. nej inte alls. O det går ej o stänga av iheller.

image179                                    image180



Igår gjorde jag naglar som vanligt, men tog ej några kort för hon skulle ba ha vanlig tråkig fransk, ba kul o lägga in bilder när man smyckat ut dem lite=)

Myk naglar nu innan balen. Roligt men samtidigt jobbigt då jag jobbar en hel del på kliniken osså. Blir varje lördag denna månaden då G inte kommer. Kan ju likabra jobba då o tjäna pengar=)

Nä nu ska jag äta frulle, gröt faktikst. Jag e duktig=) Ska försöka hålla vikten nu o äta rätt, säger jag som kränger godis varje dag, haha. Men ska försöka=)

hörs sen TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0