Roliga klipp

Jag o J satt igår o kollade en massa roliga klipp på youtube. Fan va jag garva. Så tänkte lägga in några av de roligaste vi kollade på igår. Så kommer ni få er ett gott skratt, trust me=)

Min nya favorit måste ju ändå vara Pablo Fransisco. Hur grym e inte han då? Hur kan man göra sånna ljud? Så skicklig han e asså.






Sen e det ju vårt älskade program från skåne, Hipp Hipp, min favorit e flugan. Haha



Tiffany får mig osså att skratta som satan! Hur många points e det i en snorkråka? haha, jag dööööör.




mer tiffany, haha







Sen e det ju MFF klacken, åhhhhhhhhhhhhh SOPA!! haha



J´s favorit i Hipp Hipp serien e den här, Haha. Hur man blir svensk. Så klockren.

 

Nog med Hipp Hipp, hade kunnat mata in youtubeklipp då det e så frukteligt roligt=) haha

Här e ett klipp från Idol i Bulgarien, egen tolkning på Mariah Careys "Without you"=)



Sen har vi ju BJÖRN GUSTAVSSON, skrev ju om han i ett inlägg inte för sålänge sen men herregud va jag garvar åt den killen=) hahaha
Å den bästa av de bästaste e ju hans låt till Carina Berg i Melodifestivalen. Låg ner o skratta när han sjöng den. Haha



O här e mer Björn, SÅ ROLIGT!!!



Living the dream wooohoooooooo





Sen hitta jag ett klipp från Morgonsoffan där de hyllar Henrik Larsson, Haha. Skruva den hårt i krysset=)




Nä nu ska jag sluta, hade kunnat hålla på i evighter o hitta massa roliga klipp på youtube. Haha.


Nu ska jag jobba lite, har lite o skriva i Excell idag=)

XOXO

The Birthday Girl=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0