Så skönt!

Med sommar o sol. Typiskt bara det blåser lite väl myk annars hade man kunnat legat på stranden o steka =)

Tog en bild imorse när jag va ute o rasta lillkenz, på fontänen som står i parken precis vid mitt hus. Tycker den e så fin,Hehe, låter kanske kontstigt men den e jättevacker o den låter jättemysigt. Tänker ba på sommaren varje år de sätter igång den. Jag vet jag har kanske inte alla hemma men va tusan, det bjuder jag på=)

image140

Gillar min lilla park=) Kenzo har försökt hoppa i o bada några gånger också, hehe. Fatta han ser rolig ut när han badat. Man känner ju ej igen han när han kommer upp ur vattnet, ser ut som en liten råtta. Speciellt roligt är det när han badar i havet är att han blir ej blöt på huvudet och uppe på ryggen så där står håret upp som vanligt medans det andra ligger slimmat, haha, ser ni inte det framför er? Ska ta en bild i sommar när vi varit på hundbadet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0