SOMMAR!

Idag e det verkligen sommarvärme.. Helt sjukt.. Blåser iof lite kallt här nere vid havet men det stoppade ej mig o I som gick ner på gröningen med våra vovvsingar=) Man får ju passa på när man har en lucka i schemat=)

Sen när jag va tvungen att gå tillbaka la sig I med Pisse med en filt på baksidan av huset där jag jobbar, så sprang jag ut lite imellanåt när jag kunde=)

I´s mamma kom osså förbi med kycklig så de låg på gräset och smaskade kycklig med remouladsås (märks de e danska va?)

Hoppas nu verkligen denna värmen håller i sig.. ÄLSKAR SOMMAREN! o förra sommaren va ju inget att hänga i julgranen så jag håller tummarna för detta året=)

Nu när jag jobbar så nära stranden osså e det ju ba för mig att koppla om telefonen o när jag har en lucka ba springa ner o ta mig ett dopp=) kan ju ej bli bättre.. sola o bada o får betalt samtidigt=)

Ikväll blir det lite mys med min I.. Jag ska kanske göra ett set naglar ikväll men undertiden ska min baby göra köttbullar.. mums.. smarrigt.. sen blir det la lite vin på det.. kanske lite sing star osså=)

hörs sen..

*smack*

image62
image63
image64 Min älsklings Kenzo ligger i gräset o myser=)

image66
image65
I o henns Mamma sitter på gräset o solar o myser

image67
hmm inte jättebra bild men ville ba ha med det underbara havet=) hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0