Sömnbrist!

Sovit 3 timmar inatt.. va ska man ut o göra????
Va på Cardinal igår o där va ju typ nada folk.. men en viss A lurade dit mig.. *tooosig på* hahahha
Men vi hade la skoj ändå... ;)


 
Sitter nu på jobb o e så frukteligt trött o såååååååååååååå ont i min lilltå som har fått en blåsa lika stor som jordklotet.. fattar inte hur jag ska kunna gå hem... för JA, jag har gått hit.. vågade ju inte köra bil när man druckit sin sista drink 4 timmar innan man går upp..
Gick bort till konditoriet över vägen o det bara dunkar i min lilltå o det gör grymt ont.. tänk då o gå hem en halvtimma. O jag kan ej ta bussen för vet ej vilken buss som går hem till mig ....

Men jag mår ändå bra.. trött o torr som satan i munnen men annars bra. Värsta som finns är ju att bli så äckligt bakfull man kan bli ibland..  

Ska sätta i mig en baguette nu som N fixat ihop till mig ..ska bli så smarrigt...=)  Har en lucka i schemat nu på 1 timme så ska ut o lägga mig i solen.. bli lite brun.. haha som om jag inte redan e det lixom;) hehehe

Ikväll blir det nog grillning hos mig o sen säkert ut.. haha som vanligt..

kvällens citat : "e ni nyblivna singlar eller? , det märks!"

haha.. den kommentaren fick jag o I på väg hem av M som våldgästa min soffa då han glömt nycklarna hem i bilen som stod vid bowlingen.. klantarsle..

här e lite bilder från kvällen=)

image70
image71
image72
Kenzan somnade så gulligt mot B´s axel
image73
image74
image75
image76
image77
image78
image79
tur att A e sån linslus o tar upp hela bilden själv=) haha.. o nog snyggt o gå med brytna naglar.. skäms på  mig=) haha

image80
YEAHH!!

image81
M nog nykter.. hahaha
image82


Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis till dig också hehe =) Allt är bra här. Hos dig också hoppas jag =) Kramar

2008-05-10 @ 17:18:06
URL: http://purplestar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0