TACK!!!

Tack alla snälla människor som gratta mig igår. Helt förvånad så många kom ihåg=)
Fick to presenter från kunder på jobb, så gulligt. Fick 500spänn presentkort på väla av mitt jobb, hur schysst e inte det då=) Nu kan jag handla kläder utan att få dåligt samvete jag gör av med mina pengar=)
                                                    

 
Sprang ner en snabbis på gröningen för att se min "syster" gå på balen. Så fin hon va. Lite rund under fötterna redan så vill inte veta hur hon mår idag=) Kan tänka mig hon e grymt bakis. Jag kommer ju ihåg hur det va när man själv gick på balen. Ska faktiskt leta upp nån gammal bild från min bal o scanna in så ni får se hur fin jag själv va när man 19 år ung, smal o vacker, ja för det va jag faktiskt när jag gick på balen. Det va alla på ett o annat sätt med dessa underbara klänningarna o håruppsättningar.

Här e en bild på min söta lil sis B:

image211


keep up för bilder från min bal=)


Gjorde ju naglar igår som vanligt, denna gången på S som ska gifta sig på lördag. Hennes fästmans namn börjar på J så jag hade beställt ett J i 24karat guld som vi satte på ringfingret. Blev jättegulligt o väldigt orginellt.

image212

image213

image214



Nu ska jag hem från jobb, tänkte dra en runda inom skopunkten o se om de har några fina ballerinaskor. Tycker det e asbra att köpa sånna säsongsskor där. Billigt och man slänger dem efter 2-3 månader. Går ju lite konstigt med mina fötter så sliter dem så konstigt o snabbt så asbra för mig. Kul om man hade köpt skor för flera hundra så går de ej att använda efter 2 månader. Nä skopunkten e asbra tycker jag. Speciellt på sommaren. Har massa söta ballerina skor=)

See ya tomz!

                                                    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0