Trött

Jag dör så trött jag e. Kan knappt sitta kvar på min stol på jobb, önska jag hade en stor säng här jag ba kunde få sova i. Men så e det väl när man jobbar 6 dagar i veckan o knappt sover sen när man väl får sova ut sover man hela dagen o vem kan då somna söndagkväll?? Ångest asså.

Fattig som en kykråtta e man osså, så illa e det, allting gick verkligen emot mig denna månaden. Hoppas nu ba jag kan komma ifatt med alla mina betalningar så man kanske kan åka nånstans i sommar.



Igår hyrde jag, I, J o B film. Blev The Hitcher, tydligen en gammal film de gjort om. Men jag hade ej sett den o den va ju ganska rälig, jag o I satt o blev så jävla irriterade på han jävla Hitchern, haha. O Brooke i OTH va ju med i den så då va den ju bra;) hehe.

image171



Kul o se det är så många som läser min blogg=) Hade vatt skoj om ni lämna lite fotspår så man vet vilka som läser den, o skriv gärna vad ni tycker om den=) Nått som fattas?

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0