Urinvägsinfektion=(

Fy satan va ont jag har. Varför e jag en så otursdrabbad människa o få detta skitet som gör så frukteligt ont och e så himla obehagligt.
Känns som jag får det ofta, hoppas aldrig jag får som när jag bodde i England. Fick gå till doktorn i 2 omgångar o jag pissade rent blod. Det gjorde så ont att jag grät varje gång jag va på toa.
Dricker massa tranbärsjuice för att det ska gå över men behöver nog penicilin, för som vanligt går det aldrig över med tranbär.
Tycker så jävla synd om mig själv. Ni tjejer som haft det vet hur det känns. Som att kissa taggtråd. AJJJJJEEEE!!!



image198

Kommentarer
Postat av: doktorn

klamme, inse!

2008-05-27 @ 13:50:11
Postat av: annika

dum i huvet eller?
varför skulle det va det? jag har haft urinvägsinfektion innan o känner nog skillnaden. tro väl inte jag hade gått ut med på en blogg att jag skulle haft klamydia eller?? Idiot!

för helvete kan ni ej stå för vilka ni e när ni läser min blogg så skit i o kommentera.. jävla idioter!!

2008-05-27 @ 13:58:40
URL: http://annikaokenzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0