Valborgsfirande

I onsdes va det valborgsmässoafton. Fjortisarnas helg som man brukar säga=)

Va hos D o träffa alla goa brudar... Kul o se dem igen.. känns som det va längesen.

Den som va mest rolig o träffa va ju såklart J som varit o rest i 7 månader.. o snart kommer C osså hem. Så kul att ha hem dem nu till sommaren.. Nu hoppas vi ba på en varm o skön sommar så vi kan vara på stranden och sitta myk på gröningen o mysa o sedan vidare till nån uteservering eller hampan, även kallad fyllerondellen;)

Va en runda på Terassen som hade premiär o hälsade på S o hennes C.. sen blev det lite väl myk för mig så det va dags o gå hem. Skulle ju även jobba dagen efter så såg ni en förvirrad o bakfull tjej i regnet torsdag runt 12 så va det jag=) Vågade ju ej köra bil då jag tycker det är ganska onödigt att bli av med körkortet för att man e lat.

Sitter nu här på jobbet och längtar tills hemgång. Ska göra naglar på min underbara vän I idag så det blir väl lite mys efter det annars väldigt lugn fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0