Vill ha!

Åhhhh kolla vad jag hittade på en hemsida.

image199

Hello Kitty högtalare till datorn=) Så söta.

Billiga va dem osså, endast 250 spänn. Undrar hur ljudet e i dem.

VILLLLLL HAAAAAAAAAAA!!!

Här hitta jag dem: http://www.mrgizmo.se/kitty-usb-speaker-rosa-p-54



Förresten jag mailade min mamma angående recept på den mumsiga annanaspajen hon gjorde i söndes. O här e det för er som vill testa=)

150 gram margarin smältes.
1 dl socker
3 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver.


Bred ut i en pajform.


Rör ihop:
2 ½ dl creme fraiche
1 stor burk krossad ananas (420 gram). Lägg i en sil och låt det rinna av först.
1 tsk vaniljsocker
½ dl socker


Röres ihop och bred ut över pajen.


Grädda i 30 minuter på 175°.


Serveras med vaniljsås eller vaniljglass.


Smaklig spis

image200

image201


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!
vi har precis varit i Lundsbrunn och grillat hos Maria och Kent. Malin var också där. Imorgon ska vi till faster Berit, morfar kommer också dit så det väl tyvärr inget bad imorgon. Vi har inte bestämt vilket dag vi kommer hem men det blir nog onsdag skulle jag tro. Längtar efter mina katter. Vi hör av oss när vi kommit hem.

2008-06-01 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0