WII

Hade jag haft pengar hade jag köpt ett wii... kunnat träna hemma o ha skoj med vännerna när man festar=)
Vill speciellt ha den dansmattan man kan köpa.. Kolla in den här 5åringen.. Hur duktig e inte han lixom.. tänk o röra på sig så varje dag.. då kan man bränna kalorier o ha kul samtidigt.. WIIIIII=)




Sen finns det ju Wii Fit men det ända man ska träna där e ju balansen... iallafall som det ser ut på videon. Då är ju Wii sport roligare för då blir man riktigt svettig..
Jag o I lånade ju min brors Wii när det precis kommit ut o spelade en hel eftermiddag.. tror inte vi otränade potatissäckarna hade SJUKT myk träningsvärk dagen efter.. haha men roligt hade vi=)




Fyller ju år snart.. kanske nån snäll själ som vill sponsra mig med ett Wii så jag kommer iform??=) haha.. PLZ!

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0