15 frågor

15 frågor.. som jag snott från vår alldeles egna LemLinda =)


När grät du senast? Bölar ju alltid, senast va nog till gossip girl i måndes=)
Pratar du i sömne? Har hänt. pinsamt
Nämn en favoritmaträtt? måste man välja 1? jag har massssssssor. Thaimat e ju absolut en av favoriterna.
Skulle du kunna göra skönhetsingrepp? Ja, jag ska operera näsan så fort jag sparat ihop pengar.
Ska du gifta dig? Hittar jag rätt kille så absolut men inte i kyrkan. Vill gifta mig på en klippa ut mot havet eller på en strand=)
Beskriv den konstigaste dejten du varit på? Hmm, kommer inte ihåg om jag ska va ärlig. Skyller på min B12 brist!
Godaste dryck? Finns det nått annat än coca cola?
Bästa årstid och varför? Helt klart Sommaren.
Vad är det finaste någon sagt till dig? Hur ska man komma ihåg det? Men man blir ju alltid glad när nån man tycker om säger jag älskar dig för första gången och när vänner berättar för en hur bra vän de tycker man är=)
Senaste klädköpet? En hoodie med en söt nalle på=)
Ljuger du om att du är nöjd med dina julklappar? Idag hade jag gjort det men inte när jag va mindre.
Är du svarsjuk? Nej inte direkt men kan nog bli i vissa situationer.
Vad skulle du vilja ändra på dig själv? Skulle vilja ha mer vältränad kropp. Sen önska jag att jag ibland tänkte först innan jag öppnade munnen.
Röstade du senast? nej *skäms* hann inte
Vilken glassmak är din favorit? Blåbär!

Tycker du osså ska kopiera frågorna till din blogg o svara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0