Är man alkis?

Ja det är frågan? Måste sä jag känner mig lite som en alkis när jag sitter här själv i min soffa inlindad i min svarta fleece filt drickandes ett glas rött samtidigt som jag tittar på Idol. Men jag har verkligen fått smak för rött vin o dricker gärna ett glas för det är gott.



Jag har tyckt Idol varit riktigt kasst detta året rent ut sagt. De flesta kan inte ens sjunga och vet ej om det är fel på ljudet på min tv men tycker endast man hört bakrundsmusiken och körerna. Idolernas röster har bara försvunnit och jag tänker för mig själv, HÖJ MICCARNA for god sake!

Har dock blivit väldigt överraskad denna veckan då det är Rock tema. Alla o jag menar verkligen ALLA har varit skitbra!!! Ingen har ens fått dålig kritik av juryn utan alla har blivit höjda till skyarna och det är de faktiskt värda.

En som dock sticker ut lite mer än de andra är KEVIN. Fan va jag älskar honom. Om han inte vinner hela idol ska jag äta upp min mössa.

Så frågan på vem som ska åka ut kväll e jävligt svår, vem tycker ni??? Jag kan inte säga någon för jag tyckte alla va så jävla bra!



Nu ska jag återgå till mitt vinglas o kolla på fredag hela veckan. Få skratta av mig lite.

Brukar få panik när jag ska sitta själv en fredag eller lördag kväll men detta va ganska mysigt! Så länge där e nått på dumburken har man ju o göra. Vissa är ensam vargar, vissa är beroende av sällskap. Jag är nog fortf i kategorin beroende av sällskap, men liiite skönt är det o va själv.

Och nu får jag även min älskade helg cigg. För er som ej vet har jag rökt väldigt aktivt sen jag var 14 men när jag kom hem från Gran Canaria (2006) bestämde jag för mig att sluta. Måste säga jag har varit och är VÄLDIGT duktig då jag hållt mig sen dess. Jag röker när jag dricker alkohol för det vill jag inte sluta med, men jag klarar det galant så inget som tynger mig. Sen om andra inte tycker jag slutat helt skiter jag i. Jag e stolt över mig själv och det finns inte många som klarar att röka en hel kväll utan att trilla dit igen. JAG GÖR!!!


See ya!!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0