Bahnhof



I lördes jobbade jag o Ida på Bahnhof i Ängelholm.
Min chef som e ansvarig där o han behövde hjälp i baren. Så även om vi ej stått i bar sen 2006 så ställde vi självklart upp=)

Vi hade riktigt roligt o skulle faktikst kunna tänka mig jobba där fler gånger. Hoppa in när det behövs lixom. Men det ska va jag o Ida ihop annars e det ej skoj.

Ministry of sound spelade så det va ju inte dålig musik direkt.


Vi drog till Cardan sen men stannad ej så länge. Inte skoj alls o vi va trötta. Gick inom bageriet på vägen hem. Mums med varma bullar kl 6 på morgonen=)

Ida sov hos mig o vi vaknade typ vid 1 tiden på söndagen. Skönt o få sova ut men får ångest som satan då jag alltid har jättesvårt att somna på kvällen sen.
Vi låg kvar i sängen o käkade chips o myste till kl 4 på eftermiddagen.

Jag som skulle städa. Blev inget med det.

Martin mitt ex kom förbi på kvällskvisten för att  fixa min dator som e helt knäpp. Som tack för hjälpen lagade jag spaghetti o köttfärsås till honom. Han hade önskat det sen innan. Jag gör tydligen väldigt god köttfärsås enligt honom;)


detta är inte min köttfärssås utan en lånad bild från google=)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0