Blöt helg i sthlm

Var ska jag börja?

Berättar lite kort om min helg i Sthlm med Idahoo.. Min B12 brist gör att jag ändå glömt hälften;)

Vaknade på fredagsmorgonen o möttes av ett vitt landskap utanför mitt fönster. Det snöade en del när jag tog min resväska o nästan sprang ner till bussen som skulle ta mig o Ida till Ängelholms flygplats och vidare till Stockholm.

Vi va blöta alaine när vi kom ner till knutan men så e det när två förvirrade brudar inte kan planera bättre.


Väl framme i sthlm mötte vi upp Anneli och tog oss sedan till kärrdal där hon o Emil bor. På kvällen drog vi till Oscar o kröka lite. Vidare till Magenta där vi träffade typ ALLA vi träffat i Sthlm så det va skitskoj! Trisst ba att man ej stannade längre än vad man gjorde! Men men OPP igen. Riktigt dålig på att ta kort denna kvällen men några från förfesten blev det väl. Skärpning på mig. Vad hände med papparazzi fotografen Annika?





Anneli stackaren fick vad vi tror är vinterkräksjukan så vi va väl ganska beredda på att vi skulle insjukna alla 3 men vi klarade oss o festen kunde fortsätta även på lördagen!

Började på Retro där det blev massa drinkar o fisherman. Va ett gött gäng som satt o trängdes i sofforna=)





Ut i kylan igen vid 1 tiden o vidare till ?? hmm ja var fan åkte vi sen?? Minnet sviker då vi sprang runt på massa ställe men tror att vi till sist hamnade på Laroy. Vi röjde satan där inne på dansgolvet o det delas väl ut en o annan kyss;) Blir man utmanad måste man ju nästan ta chansen eller vad säger ni?;) haha..! Så nyfikna ni blir nu=)





Vi drog vidare till Hells sen o sikket drag där va i "kristallbaren" som jag så fint fick förklarat för mig att baren hette. Haha.
Shottade ALAINE!!!!!!!!!



Micke gick o taffsade på "kicken" i stjärnor på is hår o emil höll på att bli utkastad men vår alldeles egna Slickbring kom o räddade honom. Haha.. what a night! Så jäkla härlig stämmning vi hade o nu har man ju ännu fler cpord för sig som ingen här nere i skåneland förstår. Roligt hade vi iallafall så nu vill jag tacka främst Emil, Micke o Slickbring för en blöt kväll med massa rolig sång;) Haha..! A night to remember!





Söndag o dags o åka hem. Snö storm ute o vårt plan va först försenat 45 min, sen när vi äntligen fått komma ombord o vi trodde vi skulle få komma hem får vi sitta i flygplanet o vänta typ 1 timme. Det va drygt o då Ida e flygrädd alaine satt hon o tjata om att vi skulle störta. Snäll som jag e tröstar jag henne med meningen:

- men dör vi så dör vi iallafall ihop!

Kan säga hon höll på att dö när jag så. Jaja opp igen. Tur Ida vet att jag många ggr snackar innan jag tänker så man får ta mig med en nypa salt=) Vi kom hem iallafall till ett kallt o isigt Helsingborg. Ångest direkt när jag klev av flygbussen. Want to go back! 

Som grädden på mosen av denna jobbiga söndag fick jag ett meddelande av Ida där hon skriver hon fått vinterkräksjukan så nu går jag här o vågar inte äta nånting för e rädd jag ska kräka upp det. Mår ganska dåligt men tror det mesta e psykiskt. Men med min "tur" skulle det inte förvåna mig om jag ligger resten av veckan i sängen o pratar med ulrik sådär en gång i halvtimmen.

Nu ska denna flickan gå ut med sin lilla damphund som ba sitter o gnäller så jag få spel.

SEN, sen mina vänner ska jag till doktorn o ta tag i mitt liv. Haha. Ska kolla mina fötter som jag borde gjort för längesen o även min b12 ska kollas. Funkar ju inte o ha minne som en guldfisk. När jag ändå e där kan jag ju likabra ta upp mina onda leder o rygg som de ba sket i sist de trodde jag hade MS.

- Vi tror du kan ha MS.

Vem säger så till en patient?
De gjorde ryggmärgsprover o skiktröntgen men hittade inget så då strunta de bara i det. Men jag har ju fortf lika ont så ska då får de ju fortsätta leta tills de hittar vad som e fel på mig. ELLER? jävla sjukvård i detta avlånga land.

See ya

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hej gumman. Ahh mitt hår har växt en bit så det har liksom trasslat ihop sig i botten så jag tänkte ta ut det innan det blir värre + att jag tappat några ploppar. Vad hette hemsidan där vi köpte håret ifrån, de borde väl ha en remover?? Ska hem om en vecka så får fixa det då! Allt bra annars?

KRAM

2008-11-24 @ 19:49:37
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0