boxning

Ikväll ska det boxas. Hoppas jag iallafall, ska ju ha 2 set naglar men om klockan inte blir för mycket ska jag absolut träna.

Jonas lär mig och det e riktigt skoj. Känns som jag börjar få in rätt  "teknik" nu. Att jag skriver teknik inom " " tecken är för jag kan ju egentligen ingenting, men jämnför jag med när jag först började så känns det bättre o Jonas säger till mig jag blir duktigare.

How lucky är inte jag som har en alldeles egen tränare som vunnit SM i thaiboxning?

Helt sjukt hur otränad jag är och det viktigaste just nu är att jag tränar upp mina ryggmuskler. Tränar ganska mycket mage osså. Det e så frukteligt skönt när man e klar o man känner hur varm o svettig man är. Då vet man att det börjar hända något och jag väntar tålmodigt på att det ska börja synas. Vet att det tar LÅÅÅÅNG tid men jag tänker inte ge upp.

Önska jag hade tid att gå på gym men helt ärligt så jobbar jag så myk att jag inte känner att jag hinner. Sen vill jag ju, eller jag  SKA flytta till Sthlm och eftersom man måste signa upp sig för ett år på alla gym känns det inte direkt aktuellt att skaffa ett gymkort i Hbg.
Så att så länge jag bor i Hbg får Jonas träna mig o så fort jag varit hos doktorn med mina fötter ska jag börja gå igen. Det va faktiskt riktigt skönt att gå till o från jobb, detsamma tyckte lillKenz.



Kommentarer
Postat av: elin

Gaah, om du flyttar till sthlm vill jag definitivt göra mina naglar hos dig, du är så duktig!

2008-11-22 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0