Då var det dax igen..

Ännu en hårförlängning att göra o denna gången kom jag faktiskt ihåg att ta en bild innan vi startade. Klappar mig själv på huvudet och ler stort=)

Före:



Efter:



Nu ska hon ba klippa topparna o kanske klippa upp det lite så blir det skiiiitsnyggt!!!

Klantfia som jag e så råkade jag bränna mitt finger på smältmaskinen. Satan va ont det gjorde o nu har jag en snygg blåsa men sånt är livet. Det som ej dödar en härdar en eller vad det är man säger.



Nu ska jag sluta gnälla, ser ju ej så farligt ut faktiskt om jag ska vara ärlig men det gör faktiskt ont.

Ska sätta på nya avsnitt av Greys Anatomi nu o äta min frukost. Gröt med kanel o mjölk, gott o nyttigt.

hörs senare...

CIAO

Kommentarer
Postat av: S

Hur mycket tar du får hårförlängning? Så man har lite olika att jämföra =) Är du under utbildning?

2008-11-06 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0