en tår..

En tår trillar ner från mina kinder o jag inser hur sjukt bölig jag e när det kommer till tvserier o filmer.
Gråter till det mesta, värst e nog ändå Armageddon.
Jag gråter som en bebis o får kippa efter luft imellan snyftningarna.
De som kollar sorgliga filmer eller serier med mig brukar mest bara sitta o skratta åt mig.
Haha, men det bjuder jag på folks! Kan ej hjälpa det ju.



Ser ni mina glansiga ögon o tåren som runnit ner till mungipan?

Och detta pga av en son som blir blödig när hans pappa håller på o dö i Greys Anatomi.

E ni osså bölegrisar när det kommer till  tv o film?



Kommentarer
Postat av: Han den däre

De ela fint med bölegrisar :) så skämms inte för det hörru :)

2008-11-10 @ 20:39:46
Postat av: Han den däre

Och ja, jättesöt bild på dig.. :)

2008-11-10 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0