Fredagsmys


Frestar inte er va???



Känns som det har blivit lite av min grej att sitta hemma en fredagskväll o äta gottis o kolla idol. Tyvärr hann jag ej inom systemet då jag hade en hårförlängning direkt efter jobb men tar igen det imorgon då jag o Ida drar till våra underbara vänner Bengan o Majs i Lund.

Måste säga att Johan Palm i Idol inte kan sjunga. Herregud, låter förjävligt rent ut sagt. Han borde åka ut! Eller vad säger ni?

Om vi nu ändå e inne på ämnet idol ska jag erkänna en sak för er. Jag tror jag är lite småkär i Andreas Carlsson i juryn. Där e nått, vet inte vad men jag smälter när jag ser han o speciellt hans leende. Give me some of him please;)

Och ska vi nu skacka om snygga killar så slog jag precis på fredag hela veckan o vem e gäst där om inte snyggingen Andreas Johnsson. Mums! Hans blick får ju en att *biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* ... ok ni förstår, han e grymt snygg. O sjunga kan han ju osså=)

Nästa helg drar jag o Ida till Sthlm! Ska bli nice. Behöver få lite storstadsparty o umgås med våra favvis festprissar mr Dean o gänget. Ska bli himla skoj o träffa Emil o hans tjej osså. Längtar!!!! Party Party på hög nivå!
WE LOVE ESTOCOLMO!!!!

Nu blir det lite mer tv sen sova, ska ha 2 naglar imorrn redan vid 11 tiden så måste upp i tid.

Over and out!!!!

CIAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0