freeezing cold

Det är sjukt kallt på jobb idag. Har klarat mig från kräksjukan, peppar peppar, men istället fått en början till en jobbig förkylning. Helt tjock i halsen o hör typ ingenting. Säger -va? till typ alla mina kunder som om jag vore 90 år med dålig hörsel. Vill inget annat än att ba lägga mig under mitt duntäcke tillsammans med honom o mysa. På vintern vill jag inte ens gå utanför min dörr, kunde haft ett jobb man skötte hemifrån på vintrarna och på sommrarna var man ute i det fina vädret=) Well dream on.

Funderar på vad jag ska göra med mitt liv. Vill eller ska ju flytta till Stockholm men nog lätt att hitta lägenhet o jobb, NOT. Kanske man ska börja plugga men till vadå? Vet ju inte vad jag vill göra med mitt liv och tanken på att leva som fattig student skrämmer mig. Har ju iof mina naglar o det som extra inkomst men 7000 i månaden e fanken inte myk när man e van o ha nästan 3 gånger så mycket. Man lever efter sina tillgångar brukar det sägas.

Min arbetsplats. E det jag som e post-it drottningen äller???




Nu ska jag dricka min andra kopp te idag, luta mig tillbaka o titta på nya avsnittet av One Tree Hill. Gossip o Desperate kommer inte denna veckan så jag e grymt ledsen men har ju alla mina andra serier att trösta mig med.


hörs senare
hittade lite bilder med massa memories jag kommer lägga upp sen. Så for now take it easy and breake a leg!

XOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0