Guldfisk

Ja som sagt så har jag minne som en guldfisk så har ju totalt glömt bort att jag skulle skriva ett inlägg igår. Läste igenom bloggen o såg jag hade skrivit att jag sett massa bilder som jag skulle lägga upp.



Vilka minnen får man inte av dessa bilderna?? Vårt Nilo. Man får ett riktigt stort leende på läpparna när man tänker efter vad som försigick på det stället o vilka underbara människor man lärde känna. Kan se alla er som bott o upplevt Nilo sitta framför era datorer o drömma er bort om er tid på vår alldels egna favorit ö.

Ni ska få se lite godbitar från alla 900 bilder jag har lagt upp resedagboken.se. Vilka minnen asså! Haha.. man va ju en aning större på den tiden men det va det fan värt! 10 kg lööööööve!=)



Vilket liv man levde. Det måste vara den bästa tiden i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0