här ska det överklagas

Inte nog med att jag va tvungen att gå ut med Kenzo i detta jävla pissevädret, när jag kommer ut ser jag en p-bot på min bil. SAYING WHAT??? Blir så förbannad så jag ringer upp o frågar varför de satt en p-bot där jag vet jag får stå?
De kunde ej svara på det för det va en speciell tantjävel som höll på med de ärendena. Ska ringa henne imorgon o fråga vad de håller på med.

Står ju en meter ifrån det gula strecket. Enligt p-boten har jag överträdit nått jävla vägmärke o när jag tittar ut ser jag en jävla skylt som står ca en halvmeter från min bil. Vadå e det direkt efter den skylten då?? BULLSHIT. Man går väl efter det gula strecket de målat på marken? På min gata där hemma står det en sådan förbjudet att stanna o parkera skylt mitt i en T-korsning men inte fan får man parkera precis innan den utan där e det 10 meters från korsnings reglen som gäller. Jag har jobbat här i nästan 10 månader o ALDRIG sett någon få parkeringsböter där. Jag ska fan ringa o överklaga. Detta kan ej stämma.. Om det nu är från skylten det räknas då kan de ju inte ha ett gult streck precis framför. Jag lackar för jag tänker inte betala 700 spänn i böter när jag inte stått fel. ÅHHHHHHHHHHHHHHH så arg. Behövde fan inte detta nu, vill inte gå o va irriterad o tänka på detta hela helgen.

Ska döda nästa lapplisa jag ser. Jävla idioter dem e. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH va arg jag e

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 räkna till 10 annika o andas... gahhhhhhhhh fortf arg!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0