Jag o Blondy

Har precis avslutat ett ganska långt telefonsamtal med min vän Ann-Louise aka Blondy. Pratat om allt mellan himmel jord. Mest killar då som de flesta tjejer nog gör. Måste bara säga att jag verkligen saknar våra samtal vi hade in på småtimmarna när jag bodde hos henne. Vi förtstår varandra så bra o stöttar varandra vad det än gäller.

Ler lite smått när jag tänker på sommaren 2004. Tänk er själv att 2 tjejer i 20 års åldern står i ett uterum rockandes till dansband. Vi festade i stort sett hela sommaren o hade så jävla skoj rent ut sagt. O vi får ju aldrig glömma te kvällarna hos tant blondy.Haha, ganska internt!=)

Saknar Annika o Blondy tiden.



Älskar min Blond!!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

vad roligt att du är med :) Söööt bild! Nattinatt

2008-11-08 @ 02:11:37
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Tannja

jätte gulligt inlägg blir tanja blonda glad puss på dig!

2008-11-09 @ 19:09:13
URL: http://thevive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0