kan man va kär i en serie?

Jag e helt lost i en brödrost, haha.

Kan man va kär i en tvserie?


Jag e kär i flera tvserier men de två jag absolut ej vill missa är Gossip Girl och One tree hill. Varje tisdag när jag kommer till jobb o loggat in på datorn går jag in piratebay o laddar ner de nya avsnitten som sändts i Usa måndag kväll. Det e verkligen det första jag gör för dte tar ju ibaland en evighet att få ner det. Både serierna blir bara bättre o bättre o jag vill ej de ska ta slut.

JA jag vet att jag tjatar men finns det något bättre än GOSSIP O OTH???

Tyvärr kan jag ju inte skriva mina åsikter om vad som händer då jag förstör för folk som tittar i Sverige där serien e ganska långt bak.

Vill ju ha nån att disskutera med.. några fler som laddar ner serier o tittar i förväg? Vilka e era absoluta favvo serier??

You know u love me
xoxo


Kommentarer
Postat av: Erika

Jo du e inte ensam!! Gossip girl!! Oxå min favorit och jag som du laddar ner de första ja göra när ja kommer hem.. och på måndagarna kommer nya avsnitten av desperate housewifes!!! så sjukt bra!! Sen laddar ja även ner de nya avsnitten av top model..

2008-11-05 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0