Konstig fredag

Denna fredagen har varit minst sagt konstig. Kastas från glädje till ont i magen-känsla o rädlsa. Ont i magen-känslan är ju det där smset jag ej kan få ur huvudet och det har jag ju redan skrivit om en gång idag.

Min glädjekänsla har jag då jag vet det är fredag,såklart! Men även åt ännu en rolig blogg jag hittade som är ungefär samma som tjuvlyssnat jag skrev om igår. Denna bloggen är nog ännu roligare och heter tjuvtittat.se. Läste inte igenom hela bloggen men några sidor hann jag med och sparade två favoriter som jag tänkte dela med er till er.


Är den på allavr eller ba på skämt?? Jag tyckte den var hilarious! Haha
Birgitta, fatta att du e dumpad! haha har han ej ring på 28 år ringer han nog inte nu:)


Jag tror jag hade dött. Har mega fobi för spindlar!

När ni har skrattat klart ska jag berätta om min rädsla-känsla. Ida ringde mig o sa jag skulle gå in på hd.se för o läsa om något rån som varit precis där jag bor. Gick in på hemsidan fortare än kvickt och där kan jag läsa det inte bara 1 rån och inte 2 rån utan 3 rån på mindre än en vecka. 2 av dem e gator där jag går med Kenzo på kvällarna. Väldigt läskigt. Och de nöjer sig inte bara med ens värdesake utan de använder misshandel o kniv efteråt. En av rånen skedde kl 16.00 mitt på öppen gata. Ska man inte våga gå ut o gå med hunden längre?? Nu e jag skiträdd o kommer införskaffa mig pepparspray eller något. Inte direkt att min hund ger ett farligt intryck iheller, annat hade det varit om man kom med en stor rottweiler.


Nu e det hemgång, ska inom väla o shoppa lite.

Kanske skriver lite i kväll annars ses vi efter helgen.

TREVLIG HELG på er mina läsare!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0