min bäste vän vid dessa tider

Vilken låååång dag det är idag. Känns som jag varit här på jobb i hundra år men tiden bara står still. Slutar ju tidigt idag så borde gå fortare men ikke. Sitter nu här med min varma koppen o lullar runt på nätet. Fejsbook e tråkigt o inga serier o kolla på..*suck*. Finns det ingen annan sida man kan fastna på så tiden går??



Tycker ba mer o mer synd om mig själv. Känner mig lite som han i den reklamen (kommer ej på vad reklamen är för) som gnäller på sin förkylning.
Sitter med en handduk över huvudet o andas in ånga, tittar upp i kameran o säger
 - Ni kvinnor gnäller över att föda barn, om ni ba visste hur det kändes när en man va riktigt förkyld.
Ja eller nått liknande. Sjukt rolig reklam.

Tacka vet jag min bästa vän Nasin. Vad hade jag gjort utan mitt nässpray? Men försöker va lugn med det o inte ta det för ofta då jag hört folk som blivit beroende och att det ej hjälper till sist. Hemska tanke att gå o va förkyld o inte kunna ta nässpray för det ej hjälper. Vad använder man då lixom?


osså gör vi lite reklam för jobb osså;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0