nörd

Hur nördig e inte jag då?

Missade ju stjärnor på is i lördes då vi va i Sthlm så nu sitter jag här på tv4.se o glor på reprisen. Haha. Sen blir det bonde söker fru. Missade även det i onsdes då jag hade nagelkund. På tal om naglar. Igår gjorde jag en refil på 1 timme. Och då vill jag berätta för er att min el-fil gått sönder så fick fila för hand. Hur snabb e inte jag då;) Nu gjorde hon iof vanlig fransk manikyr och då går det ju i regel fortare. Ska de ha massa stenar o glitter på tar det längre tid, mycket för att kunderna ej vet vad de vill ha så de sitter o tittar på alla stenar i typ en kvart o sen säger de ändå oftast
- men vad tycker du? välj du!
Har ju haft massa ideer men de börjar sina. Behöver få ny inspiration. Frågan e bara varifrån?

Fick precis meddelande av en kund som skulle komma imorrn o fixa naglar o fransar. Hon hade fått förhinder vilket egentligen e skönt då jag även ska ha en hårförlängning o ett set naglar. Då kanske man kan få nått gjort imorgon. Måste ju städa lägenheten och sen ska jag fråga Jonas om han vill ut o powerwalka med mig o sen träna lite mage o rygg efter det.

Nu ska jag återgå till mitt stjärnor på is. Fick kund innan så va tvungen att pausa;)

hörs senare!


Min favorit i programmet är snyggingen Marcus Fagervall.
Han hade inte varit helt fel att vakna upp med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0