Rensat garderoben

Varför samlar man på sig massa kläder o skor man aldrig använder eller ens användt? Jag behövde lite ny plats så gick igenom min garderob och herregud va jag rensade. Slängde myk men det som jag aldrig användt eller endast användt några ggr sparade jag. Många av kläderna har blivit förstora för mig då jag gått ner en del i vikt på sistonde.

Tog bilder på alla plaggen för kanske, kanske vill ni köpa kläderna för en billig slant. Lägger ej upp priser utan ni får ge mig förslag vad ni kan tänka er o ge för jag har ingen aning hur man värdesätter second hand kläder o ska jag va ärlig vet jag nog inte va hälften av kläderna/skorna kostat från början.


DÅ BÖRJAR VI=)




Vita Ballerina skor använda max 3 ggr. Strl 39 (små i storleken)
Använda 1 gång




Vita ballerina med rosa detaljer. Strl 39 (små i storleken)
Aldrig använda



Söta Silvriga ballerina i strl 39 (små i storleken)
Använda 1 gång




Brun sko med klack. Strl 38.
Aldrig använda


Grå slitna jeans jag köpte i England. Strl 10
Knappt använda.


Gröna byxor med mönstrat skärp. Strl 38
Använda 1 gång


Svarta satin shorts strl 38


Gråa kritstrecksrandiga byxor. Strl 38
Använda 2 ggr


Svarta kavajbyxor strl 38.
Ser ut som en fläck å bilden men det är det inte=)


Mörkblå Only jeans strl 38 benlängd 34


Beige kofta i strl M


Ljusblå kofta (är mer blå än bilden visar) Strl 38


Ljusblått linne med brunt spänne i mitten. Strl S



Blått långt linne strl M


Blå tshirt från Zara, köpt i England. Strl M


Vit/silver randigt boxarlinne Strl M


Svart linne med stenar Strl  S
Aldrig använd.


Svart linne med döskalle. Några stenar trillat av men
syns inte och är man händig är det bara att limma dit egna.
Strl M (liten i storleken)


Brun skjorta från sisters. Strl 38
Aldrig använd


Militärväst strl M


Brun/vit tröja med luva strl 38


Militärlinne strl S (liten i storleken)


Svart linne med rött glittermönster Strl XS


E ni intresserade av något så ba maila mig på [email protected]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0