snörvel snörvel

Tjock i halsen, tung i huvudet, nedsatt hörsel, o en massa snörvel i näsan. Fan min förkylning blir ba värre o värre. Fryser gör jag osså. Dricker sådär 10 koppar te om dagen o sitter med filt för att inte få köldskador. Skulle handla varma koppen idag innan jobb men tror ni tråk konsum hade det? Där sprang jag o letade o letade men ingen god soppa för min del. Så nu kommer jag va sur hela dagen. Haha just kidding. Jag kan väl inte va sur iheller, ni vet jag, alltid ett leende på läpparna. ;)



Idag är det en såndär jobbig dag. Började med att jag vägrade gå upp imorse, snoozade sådär 4 ggr. Så jag fick stressa som satan, glömde nästan ge min hund mat. Bra matte man är då lixom?! Sprang till bilen o körde racer till jobb. Var tvungen att åka inom Konsum för o köpa kaffe så rusa in, drog till mig några avocado o bananer på vägen till kassan (de har kaffet i kassan). När jag väl kommer fram inser jag HUR försenad jag kommer bli till jobb. Jag ljuger inte om jag säger det står minst 5 pers före mig med fulla korgar. Precis framför mig står det även ett par i  kola-av-vippen åldern och har en hel vagn FYLLD med varor. De verkar inte höra mina suckar o stampande för de tog verkligen sin tid och jobbade inte snabbt om man säger så. Kl var 2 minuter i 10 när jag kom ut i bilen. Körde nog fan i 180 ner för häslobacken och min plan var att ställa mig på 15 minuters parkeringen för att öppna o sätta igång laserna o sedan gå ut o flytta bilen. Ni tror inte där stod någon på den parkeringen? Där e alltid ledigt men just idag har några jävla snubbar som ska sätta upp en julgran ockuperat hela parkeringen. Fick ställa mig olagligt alaine o springa in för nu va jag nästan 10 minuter sen.



Hoppas inte er dag börjat lika knas som min.

Nu blir det frukost, gröt med kanel o mjölk. Ska kolla nya avsnittet av Ugly Betty osså.

Talk to ya later

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0