urban

Fick ett mms precis av min lilla Ida.

Hon skickade denna bilden.



haha för er som inte vet så döpte vi min tatuering jag har på handleden till just Urban.
Jag gjorde den när jag bodde på Gran Canaria o vi döpte den tom i sprit, vi va inte speciellt smarta
där nere. Vi hade typ söpit sönder våra hjärnor. Haha.



Det va ju inte meningen den skulle bli såhär stor. När tatueraren hade ritat upp den va den ju lagom.
Tills de började fylla i den då va det ba OMG va stor den blev men men får jag leva med=)

OPP IGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: bENGAN

Kommer aldrig glömma urbans dopdag ..

En stor dag!!

2008-11-26 @ 12:20:38
Postat av: Tanja

Haha Urban är fin! Vad glad han inte ser ut som mitt ny tillskott! Den e inte fin ska du veta!

Blir jätte glad om du kollar min blogg idag och länkar till den då jag försöker samla ihop till dom hemlösa. Pussen!

2008-11-26 @ 13:30:15
URL: http://thevive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0