varm choklad med grädde

Idag är det riktigt kallt ute. Hade på mig min vinterjacka, halsduk, mössa o vantar men frös ändå imorse när jag gick till jobb.

Saken blir inte bättre när det e typ minusgrader inne på jobb o jag kan ju inte påstå jag rör mig speciellt myk under mina arbetspass så får inte upp värmen iheller. Sitter nu med en filt runt mig o äter gröt. Önska dock det var en varm choklad med grädde på jag hade i handen istället. SMASKENS, va gott det hade varit. Bara luta mig tillbaka med min kopp o titta på ugly betty som jag nu börjat ladda ner då e ifatt i alla andra serier. Jaja drömma kan man ju alltid göra, får helt enkelt köpa hit lite oboy o grädde.

Ikväll blir det slappe tror jag. Inget jobb ikväll så ska laga nått gott käk o ba njuta av min lediga kväll. Kanske ringer Ida o bjuder över henne på middag. Längesen jag träffade henne nu så behöver min vecko dos av Ida. Snacka lite skit o ba umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0