vill gå o dö..

Säger bara en sak. Denna helgen e en av de värsta helgerna i mitt liv. Hände så myk skit att jag inte ens orkar dra upp det.
Bråk på cardan, klösmärken i ansiktet o massa skit. Och inte ska det sluta där inte. Kommer ut imorse o får syn på en repa som sträcker sig från tanklocket till slutet på passagerardörren på min bil. Nån JÄVEL har tagit en nyckel o dragit längst med hela sidan på min bil. Jag är så sjukt arg så vet inte var jag ska ta vägen. Vet att det kan vara vem som helst men får ändå en känsla att jag vet vem som skulle kunna göra det. Tror inte ni förstår hur sjukt arg o irriterad jag är.

Fattades bara att min bil inte skulle gå igenom besiktningen imorse men gud ville mig inte så ont så den gick igenom galant. En lampa som satt fel bara men det var inget jag blev underkänd av utan bara någonting han påpekade o sa jag skulle fixa.

Tror jag ska gå o hänga mig själv nu eller nått.

Trevlig måndag på er, hoppas ni haft en bättre helg än mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALCOHOL IS BAD FOR ME!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Aaaw, hjärtat .. Du kan joina min klubb, har bara har otur i en månads tid nu :( Vet hur det känns, men efter regn kommer sol!!

2008-11-10 @ 14:24:25
Postat av: ylva

haha fy fan, råkade ut för något liknande en två-tre veckor sedan. gammal käring som for på & skulle klösas, vad är fel med lite hederligt knytnävsslagsmål? ;) trevlig blogg, jag har faktiskt läst den rätt så ofta men är dålig på att kommentera. hoppas du får reda på vem som repade bilen, fy vad fegt!

2008-11-10 @ 18:29:34
URL: http://ylvvaaa.blogg.se/
Postat av: D

Men gumman! Vad är det som gick så galet i helgen? Har du varit i slagsmål? catfight? =o

2008-11-10 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0