vit helg

Finally röstades Johan ur Idol. Fattar inte den här hysterin runt honom. Han ser ut som han e 12 år o luktar kiss, o sjunga kan han inte göra för fem öre. Skämdes så mycket för den tjejen som satt o skrek som de sedan drog upp på scen o hon bara stod där helt stum o höll på att svimma. HERREGUD!!!!.. Ok om det varit nån stor stjärna som Justin Timberlake men idol johan?? I dont get it. 
Nu är de 3 riktigt bra artister kvar och jag hejjar ju som jag sagt innan på Kevin.



När vi ändå pratar om sånna här sorts program kan vi ju fortsätta med "stjärnor på is". Då jag hade en vit helg så hade jag laddat upp med en rejäl godispåse, chips o coca cola. Vet inte varför men älskar sånna program o hinner jag ej se det på sin ordinarie tid kollar jag på repriserna. O skulle jag missa dem kollar jag det på nätet. Haha.. folk mobbar mig för jag e sån nörd!!!



Som jag sa innan så hade jag en vit helg denna helgen o det känns skönt o vakna upp med honom brevid mig o inte va bakis. Känns ju som man kan få lite gjort denna söndagen istället för att ligga i soffan o må dåligt o ha ångest för man ej kommer ihåg något och att man varit för full.

Jobbade för övrigt hela dagen igår. Hade först naglar kl 11, en av mina bästa killkompisars syrra. Hon gjorde vanlig fransk manikyr så tog ej bild på det. Sen kom en tjej vid halv 1 o vi skulle fixa både naglar o hår. Började med naglarna och så här blev dem:





Sen skulle vi börja o ge oss på hårfölängningen. Då hon hade VÄLDIGT kort och uppklippt hår blev det en utmaning men resultatet blev jättebra. Självklart måste hon gå o klippa in håret då hon fick en kant högst upp med sitt korta hår men det fixar säkert frissan så det blir snyggt. Jag brukar ju sätta i 100 slingor på de flesta då de oftast har lite längd men nu satte vi i 200 slingor o det tog typ 4 timmar. Ok, med lite rök o pizza paus men OMG, va helt slut efteråt.
Tog bild före men glömde ju självklart att ta en efteråt men hon skulle klippa sig på onsdag så hon lovade att skicka en efterbild till mig då. Så får ni se vilken förvandling det blev.
Skulle egentligen ha en nagelkund till efter det men jag va så död att vi bokade om det till onsdag istället!

Då min dator fortf går på knark har detta inlägget tagit sådär 1 timme att skriva. Dags o köpa ny dator kanske?? Pengar Pengar Pengar. Allt kostar ba en massa pengar. Varför kan man aldrig få känna sig lite rik o kunna spara lite pengar. Nä varje månad dyker det upp något som gör att pengarna ba rinner ur fingrarna på en. Blir tooosig!

Nu orkar jag inte skriva mer...

Tvättat hela morgonen, känner mig frukteligt duktig=) O ska ta tag i städningen nu.
Om jag pallar ska jag baka lussebullar sen... smarrigt! Jonas kommer kanske förbi o hjälper mig. Eller hjälper o hjälper, han kommer hjälpa mig att äta upp dem=)

Hörs vi inte sen så hörs vi morgon...

U know u love me

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0