ang en kommentar

Det va en tjej som skrivit en kommentar på mitt inlägg angående hårfölängning:

hårförlängning om hår extensions!:
hej! hur mycket tar du för att göra hårförlängning och vart beställer du håret ifrån? hade varit snällt om du svarade.. du kan ju bara skriva det i ett inlägg i bloggen eller ngt. tack!


Synd du ej hade skrivit din mail kunde jag maila dig istället för o skriva ett inlägg till bara dig;)

Så kan du inte maila mig på [email protected] istället så tar vi det där?=)

Jag tar 500 för o sätta i håret o sen tillkommer ju priset på håret som kan va allt från 750-1300kr beroende på hur många slingor o längd o så man vill ha. Har kontakt med ett företag som säljer bra remyhår till bra priser.

Hoppas du fick svar på dina frågor o e du intresserad ba hör av dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0