I <3 Ketchup

Finns det fler än jag som har ketchup på typ ALLT??!?!!?

Som om inte dagen redan gått åt fel håll så tog självklart min ketchup slut=( Skulle avnjuta en god lasagne som inte alls blev lika god när det inte fanns tillräckligt med ketchup kvar. Skakade o skakade o fick ut lite av den röda sörjan. För o muntra upp mig själv lite gjorde jag ett försök att skriva med den sista ketchupen på min lasagne=) Gick dock inte så bra så blev lite ledsen igen.



Mitt humör blir ju inte direkt bättre när jag tittar ut genom fönstret o inser att jag ska hem i detta SKIT vädret. Tur jag har ett litet paraply i min väska, väl förberedd.

O inte får jag sitta ner o slappa i soffan sen iheller, nej. Ska ju som vanligt göra naglar men ska fixa min bästa vän Blondys naglar idag så känns ändå skoj o träffa min lilla gumma.

Känner mig som en riktigt bitterfitta idag så måste klaga lite till.

Det kommer 3 utländska herrar hit till kliniken o de kör ganska långt så de sitter 1 timme var o eftersom vi bara har 2 lasers så väntar de 1 timme på den siste mannen. Iallafall så e de väldigt dåliga på svenska o väldigt högljudda. Den ena ska alltid försöka röra på mig när han pratar med mig o de e allmänt läskiga. Stör mig som fan på dem när de e här o idag tjatade de som fan på mig att jag skulle försöka fixa en tid till dem lite tidigare då det va 1 ½  timmes lucka mellan deras lasertider. Jag har bara förklarat sådär 1 miljon ggr att jag kan inte bara "fixa" en annan tid till dem för andra har ju bokat de tiderna o kan ju inte ba kasta ut dem eller avboka deras laser. De gick ju med från början att ta den tiden annars hade vi ju aldrig boka den. De åkte iallafall iväg den tiden medan de väntade o jag lova att ringa om det blev ändringar i adferon (kalendern), de sa de skulle komma direkt för de va i närheten.
De hade tur då en annan laserkund ej kunde komma så jag ringde ca 20 min innan deras egentliga tid o sa att där fanns en lucka så ba att komma. De sa då att de hade beställt mat men skulle komma så fort som möjligt. Helt ok med mig då deras egentliga tid e kl 18.00 så det va ju ba för deras skull jag ringde. Tror ni inte de trillar in 10 över 6 o tror jag ska vänta. HELL NO, kl 19.00 stänger jag o de får skylla sig själva. Kommer man 10 min försent till en bia inte fan spolar de tillbaka filmen o visar om den.

OJ nu märker jag att jag måste lugna mig lite o andas lugnt. Räkna till 10 Annika.

Hoppas på en bättre kväll o en god natt med skön sömn.

Ses imorrn mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa för hade varit kul att ha igen! Hur mycket tar du för de? (:

2008-10-17 @ 13:09:21
URL: http://kjellssonsara
Postat av: Steffi

Okej. :) men det låter bra. har du tid någon gång i nästa vecka?



kram

2008-10-17 @ 15:13:36
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: Steffi

Okej. :) men det låter bra. har du tid någon gång i nästa vecka?



kram

2008-10-17 @ 15:13:36
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: Steffi

Okej men det låter bra. har du tid någon gång inästa vecka?



kram

2008-10-17 @ 15:14:19
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0