I love UGGS

Jag älskar Uggs. Synd ba att jag har lite svårt o gå i dem, Haha. Tycker det ser konstigt ut när folk med vanliga fötter går i dem tänk då på mina missbildade fötter=)

För er som ej vet så föddes jag med "inåtställda" höfter så allt går inått=) Inte bara det att fötterna går lite inått utan de lutar lixom inått osså om ni förstår hur jag menar. Så jag sliter alla mina skor på insidan o det går väldigt fort. Hade inlägg när jag va liten för o få foten rak o kan säga jag hade nog behövt det nu osså för tror att det e därför jag får så ont i ryggen. Jag lägger ju vikten på helt fel ställe.

Well tillbaka till ämnet. Hittade ett par Uggs jag verkligen vill ha. Ska nog ta o beställa dem nästa månad. Supersöta juhe=) Vet inte vad jag ska använda dem till men det löser sig nog=)



Uggs for life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0