In Pain=(

Vaknade imorse av världens jävla magont, jaha då va det dags för den veckan i månaden tänkte jag o visst hade jag rätt. Usch man känner sig så himla uppsvälld o ful denna perioden o det känns som inga kläder passar o man vill ba ligga hemma på soffan o kolla tv en vecka. Tyvärr funkar inte livet så utan det e ba att bita ihop, täcka över alla äckliga mensfinnar man fått med massa täckstift, dra på sig så otighta kläder som möjligt o käka en miljon ipren så klarar man sig någerlunda bra denna hemska vecka.

Denna lilla överraskningen förklarar ju mitt humör igår o de senaste dagarna då det känns som vad som helst skulle kunna få mig att börja böla. Minsta lilla nån sagt fel hade tårarna sprutat utan man egentligen inte vet varför man gråter.
Men man behöver gråta ibland, det säger alla. Frågan är bara om det verkligen hjälper? Hmm, tror inte det.

Kommer till jobb o tittar i kalendern för dagen o får ångest när jag sen tittar vidare på lördagen o inser att jag kommer få jobba imorgon då vi ej hittat någon annan som kan jobba. Jag har ju fixat en tjej som ska jobba här lördagar men denna lördagen kunde hon ej o eftersom jag sparkade den andra tjejen får jag helt enkelt ta på mig det själv. Suck säger jag bara. Jag som hade massa o göra imorgon. Men men ibland får man helt enkelt bara ställa upp.

Dags o äta frulle, fan ingen mjölk, orkar ej gå o köpa iheller så får bli 2 bananer o 2 knäckemackor med makrill.



Har tråkigt o mitt magont gör jag ej kan sitta stilla. Måste hitta på något, hmmmm, funderar?? STÄDA, ja det kan jag göra. Så nu har jag städat hela kliniken så den skiner, man kan nästa slicka på golven så rena de e=)

Jaha ska man göra nu då? Hann ju knappt inte ens tänka tanken då telefonen ringer

- Hair Restoration Clinic det e Annika

- Hej jag heter Lina o jag fick ett sms av Niklas o han frågade om jag ville jobba imorgon o skulle ringa detta nr.

- JA, vill du det?

- Ja det kan jag väl göra

- Asbra kom hit under dagen ska jag visa dig hur man sköter allt o så.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS jag slipper jobba imorgon!!!!

Hur glad blir man inte?

2 timmar kvar av arbetsdagen sen ska jag till Chez en runda o sen hem o göra ännu ett set naglar. Sista för veckan hoppas jag. Ska göra en hårförlängning imorgon men annars har jag inget annat jobb inplanerat.

Nu ska jag ta o käka ett äpple o en clementin. Mums!

Ha en Trevlig helg allihopa så hörs vi i nästa vecka.

Datorn hemma lever sitt egna lilla liv så orkar nog ej blogga från den. Den skriver nämligen inte ut alla bokstäver så skriver man en hel text saknas hur myk som helst o det e jobbigt o sitta o rätta. Det jobbigaste måste nog ändå vara när man skriver in sina lösenord på olika sidor, man får sitta o titta på skärmen o trycka en bokstav i taget o se ifall där blir en svart plupp eller inte. Frustrerande ALAIN asså!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0