Kommentarer


Jag har ca 80 st varje dag som läser min blogg

ROLIGT tänker man juhe

MEN

Inga kommentarer???!!!????!!!

Hade ju vatt lite skoj om ni som e inne o läser skriver nått litet

räcker ju med ett hej!




Nu blir det ett nytt avsnitt av Gossip Girl=) Redan sett nya avsnittet av One Tree Hill. Spännande. Imorgon blir det Hereos. Hinner ej kolla på det idag. Lyx jobb kan jag tänka mig ni tänker nu? Inte alla som kan kolla på serier hela dagarna o ändå få betalt!

Hår förlängning ikväll. Ska ta en förebild o en efterbild tänkte jag. Ska även be min kund skicka en bild när håret e inklippt så får ni se alla olika processerna. Snäll jag e va?;)

See ya tomz

XOXO

Kommentarer
Postat av: Cam

Hej..........

2008-10-28 @ 19:54:47
Postat av: steffi

Hejsan. nu har det kommit upp lite bilder på håret jag gjorde hos dig. har fixat det hos frissan nu med :) tack igen!

kram

2008-10-28 @ 21:57:57
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0