Listor

Hittade lite listor man kunde fylla i på Agnes blogg och eftersom jag inte har nått bättre för mig på mitt jobb så tänkte why not, får la osså fylla i lite listor=)



Dagens frukost: Inte ätit ännu, men ska snart äta min dagliga tallrik med gröt o kanel=)
Du har på dig: Jeans o en rosa tröja
Du fick ångest när: jag kollade mitt saldo på bankkontot idag
Du blir avundsjuk på: Kära par
Du blir glad när: det e helg o jag e ledig=)
Senaste förälskelse: en idiot till kille som vanligt, fattar ej var jag hittar dem
Är du kär nu: Nix faktiskt inte!
Du blir arg när: folk e dryga o slöa
Du längtar efter: Min bästa vän Ida
Dagens bottennapp: när klockan ringde imorse, hade velat sova bara liiiiite till
Du gråter åt: det mesta, väldigt känslig person!

Senaste person som..
Senaste person som Sov i din säng: Jonas
Du pratade med: Min chef
Du delade en drink med: Holmen på cardan
Du gick på bio med: Ida o Nikolas, såg nån rolig film med Ben Stiller
Du gick på stan med: Ida i torsdes, letade present till Nina
Skällde på dig: Tycker alla skäller på mig=)

Senaste...
Senaste Låt du hörde: maroon 5 på radion nyss
Film du såg: The heartbreak kid igårkväll
Mat du åt: Pizza o massa bakisgodis
Kram: Jonas
Puss: min lilla söta vovvsing imorse
Fest: i lördes hos Nina
Känslan: Hungrig, alltid hungrig.
Ilska: Igår kväll när jag fick pms, haha
Resa: Räknas sthlm som resa?
Glädje: Måste varit för nån helg sen när jag o Ida satt o festa bara hon o jag o tog roliga bilder o gick banansa=)
Dröm: Att det va en psykobrud som skulle mörda Jonas på hans jobb. Hahahaha
Boken du läste: hmm..läser inte så ofta men måste ha varit djävulen bär prada
Personen du träffade: min chef precis
Personen du pratade i telefon med: Min älskade Ida
Personen du fick sms av: Niklas min chef som frågade när jag skulle komma till jobb imorse
Gången du åt en 7-eleven korv: äter inte korv
Gången du var utomhus: precis, flyttade bilen som stod på en 15 min parkering.
Gången du sov: Inatt, haha
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Oj det måste varit år sedan.

Kommentarer
Postat av: mizo

undra bara hur även jag kan få tag på detta gele jobbat med det innan men vännen som jag köpte in dom hoss avled, Dont know what to do ?

2009-07-08 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0