Lördagsmys med Ida

Vaknade tidigt i lördes morse men låg o drog mig till kl 10.

Badade, klippte o borstade Kenzo. Hade hår överallt!!!!!! Men nu luktar han lika gott som godis o han e såååå mjuk så man vill ba ligga o mysa med han hela tiden=)

Han e ju inte direkt snygg när han e blöt. Men så fort man fönat han blir han fluffig o söt igen=)

Vid 12 tiden gjorde jag naglar på Therese som jag jobbade ihop med på Biomain. Skitlänge sen jag träffa henne så det va skoj. Vi bestämde oss för att snart ta en vinkväll så vi kan skvallra om vad som hänt på senaste tiden. Ser fram emot det=)

Kl halv 4 åkte jag o hämtade Mariah o hennes lilla Gizmo. Vi skulle ta våra små vovvsingar till Bruces skog så de kunde få leka av sig. Gizmo har en blandning mellan pom o papillon så lite olik Kenzo men de har samma färger. Skitsöt e han o jätteduktig på o lyda. Hade med kameran men glömde såklart o ta bilder. TYPISKT!!!!! Men hittade en bild på Mariah o hennes valpis på hennes face så jag snodde den;)

Tyckte bilden va så härlig när han ligger där uppe på axeln o jäser=)

Efter en supermysig dag i skogen drog jag till väla för o hämta min baby. Hon hade jobbat o jag behövde ändå åka ut o göra lite ärenden så två flugor i en smäll=)

När vi kom hem lagade vi tacos o kollade på "stjärnor på is".



Fixade Idas naglar osså. Lekte lite med glitter, hon tyckte det va lite väl myk men jag sa att hon får ställa upp o va min lilla testkanin ibland när jag vill testa nya grejor. Jag gör ju ändå det gratis på henne;)



Satt lite på datorn o lekte osså o Ida skaffade sig en alldels egen blogg=) Hon har ju ingen egen dator så bloggar från mobilen. Egentligen e de bloggarna roligare o läsa så ser fram emot att följa min bästa väns lilla blogg. Har en känsla att det kommer vara en hel del bilder som kommer upp direkt från cardan så lite orolig e man ju att man ej får se bilderna innan hon lägger ut dem. Har ju sett bilder Ida lagt upp på fyllan tidigare o de e ju inte de snyggaste. Man har ju inte världens bästa syn när man har fått i sig några groggar.

Vill ni osså följa hennes vardag så gå in HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0