Massa hårförlängningar nu=)

Igår jobbade jag som vanligt till 7 sen hem o jobba lite till. Gjorde ännu en hårförlängning faktiskt. Denna gången på en tjej som heter Katja. Perfekt färg o hennes hår smälte in asbra så hon behöver nog inte klippa in sitt hår som de andra behövt. Längden behövs det ju ta på men det kan man lätt göra själv juhe;) Sa ju att jag skulle ta en förebild men tro inte Klantannika glömde det så får bli nästa gång. Tog en bild efter iallafall, here u go


Hittade en bild på Katjas facebook där man ser hur det såg ut innan.
Vet dock inte när bilden e tagen. Tror tom hon hade lite kortare hår nu.





Gick upp 7 imorse för att sätta i hår på mig själv. Kan säga det var INTE lätt men det gick ganska bra ändå tyckte jag! Så nu måste jag beställa klipptid för kan ju ej ha det såhär långt, ända ner till häcken för fasen! Haha. Och som vanligt glömde jag ju ta en förebild. Fattar inte vad man har en hjärna till ibland asså. Min funkar dock inte som den ska, obviously;)


Satte upp håret i en fläta för såg föjävligt ut nersläppt!

Kommentarer
Postat av: Carrolajnen

Hur mycket tar du för att göra hårförlägning?

2008-10-31 @ 01:17:41
URL: http://carolinetre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0